Beyond.

Alltså cool unge. Lika cool som Willow Smith typ. 9 år bara också.
Är framme i Sogndal nu. Flygresorna gick bra. Sista planet var ett sånt där litet dash plan (med propeller å grejer u know) kändes som jag åkte en bergodalbana typ. När vi höll på att flyga upp och ner och höger och vänster tändes säkerhetsbälte lampan. När det gör det så plingar det ju till liskom och Johanna blev as rädd och hoppa till som fan, och då blev jag också rädd och rycke till och hon flygvärdinnan såg oss och börja asgarva hahah. Låter inte kul, med det var det;)
Nu har jag twilight marathon. Har sett första och är snart klar med den andra. Ääääääälskar filmerna! Jag vill också ha en hunk som skyddar mig!!

Saknar min familj redan:'( Önskar jag kunde packa ner alla och ta med dom överallt jag åker, så att dom alltid var nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0