Mess.

Jag är sämst på att uttrycka mig. Klantig som få. Gör alltid bort mig. Gör alltid fel. MEN en sak vill jag ska vara jäkligt klart. Jag älskar alla i min familj (nä okej, inte pappa men räknar inte honom:P). NI betyder mest i hela världen för er och jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan er. SÅ förlåt om jag uttrycker mig fel och konstigt ibland.

Natalie, du är min bästa vän och mitt allt. DU är min självfränd och betyder allt för mig. Du gör mig så glad, du får mig alltid att skratta, du får mig alltid att må bra. Jag har alltid sett upp till dig och tyckt att du är så underbar. Och som jag sagt till dig flera gånger, jag tycker verkligen du är den vackraste i världen. Vet ingen snyggare än dig;) När du har varit i SB har jag verkligen visat upp dig som världen stoltaste syster. För det är jag verkligen! Oj,oj du anar inte. Jag tänker på dig seriöst VARJE dag. Jag saknar dig VARJE dag. Jag önskar att jag kunde få vara med dig hela tiden. Hade en jag en önskan hade jag önskat att du kunde vara mig nära jämnt. För du gör mig hel. Du är välrden bästa kompis. Du får så många, ink mig, att glömma alla beskymmer och bara ha kul. Vilken situation som helst, vad vi en gör, så gör du den rolig. Dom som har dig i sitt liv ska verkligen känna sig lyckligt lottade. JAG ÄLSKAR DIG. Utan dig hade jag inte velat leva. Du är så vacker- på insidan och utsidan.

Jag är inte hemma länge till och jag skulle vara så ledsen och vara så trasig om du inte skulle kunna förlåta mig. Det gör så ont att se dig ledsen. Jag hade kunnat gråta ihjäl mig just nu. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag önskar jag kunde ta tillbaks allt. Jag önskar att jag inte var så jäkla klumpig med allt jag säger. Jag önskar att du inte skulle behöva vara ledsen.

Förlåt.


du anar inte hur mycket jag hatar mig själv just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0