OMG; WTF

Alltså ojoj som jag och Johanna har skrattat ihjäl oss åt OMG katten. Så kommer jag hem och ser den på reklam, jag baa OMG!!! Fast WTF katten är nästan roligare. HAHA jag dör


Jag har gått upp 3 kilon sen jag kom hem, wow haha. Men det har det vart värt..MMM svensk mat! Fick en falukorv av mormor i födelsedags-present haha! Bevis på hur mycket jag tycker om mat.

Igår fick jag äntligen träffa Nattisen o Mami. Nat och jag gick på hockey. Fan vad alla såg ut som lodisar?:( Fast Nats kille verkar ju hunk;)

Nu ska jag dränka mig i build.a.tan och kolla pa svenska hollywood fruar. So loooong lovers(eller aa nattis efter som du är den enda som läser min blogg hahah!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0