Relationsexpert

Denna damen sitter i tv4 just nu och pratar om vad män gillar, hon är tydligen expert på det. Hur fan gick det till? Undrar hur många killar hon haft, attt döma från hur hon ser ut och hur hon pratar så kan jag tänka mig att hon haft fler tjejer en killar. Äkta lebb typ:P Dessutom tog hon typ 1000 spänn för lektioner!?? Ett gäng tjejer som ser ut som henne som sitter där kan jag tänka mig. Mitt tips till dom är att sluta se ut som lebbar så kanske dom kan få någon kille. Aawwwwwwww, vad taskig jag är nu. Men serri, se kvinlig ut, sköt om utseendet, betee sig kvinligt, slappna av och var inte desperat och patetisk. Är inte så mycket svårare än så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0