Saknar

Förmodlingen den sämsta födelsedagen någonsin, men det blir väll så med åren. Dom spelare mindre och mindre roll. Ja, inte för mig, men för min familj. Ingen som riktigt engagerar sig. Det är lite av ett tema i vår familj nämligen- att inte engaera sig att inte bry sig.

Vi alla gör misstag. Vad jag har lidit av enda sedan jag var 16 borde inte vara en nyhet för någon i min familj. Inte om dom hade engagerat sig. Det är just därför jag aldrig har kommit ur det. Därför jag står på min 23 års med samma problem som startade för 7 år sedan. För att ingen har visat någon slags engagemang. Inte ens Du. För i mina svagaste stunder vänder Du mig ryggen.
Jag vill tillbaks till Santa Barbara. Jag saknar Johanna. Jag vet att hon och alla i SB aldrig skulle förkasta någon som gör misstag eller har problem. Dom skulle förstå. Finnas där. Visa engagemang.
Jag saknar Johanna som aldrig har sett ner på mig, dömt mig eller lämnat min sida- hon accepterar mig och mina fel. Precis som jag gör mot henne. Och precis som jag gör mot Dig.

Jag hade aldrig vänt dig ryggen om du var ledsen. arg. gjort något du inte borde. Jag hade inte lämnat dig sida om hela världen hatade dig. Jag hade skyddat dig och stått vid din sida i vårt och tort. Jag hade sett när Du behövde än vän och inte en ovän. Jag hade sett när du behövde tröst och inte ännu en sak att vara ledsen över. Jag hade sett när du behövde någon vid din sida och inte lämnad ensam.


Hade jag varit i SB nu hade jag inte legat ensam. Detta till trots att jag är med min familj. Well, det är i sådana här stunder man vet var ens äkta vänner finns.

Du kan vara arg, men det är inte dig jag skadar, det är mig själv.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Och genom att skada dig själv så skadar du mig något så enormt. Och vadå att jag inte engagerade mig i din födelsedag? Jag gick hela lunchen och letade efter något fint jag kunde ge dig i födelsedags present. Jag kom hem så fort jag kunde. Men sen gjorde du mig så besviken, sårad och krossad. Inte bara för det du gjorde, utan för att du ljög mig rakt upp i ansiktet. Du sa att du hade slutat, men du ljög. Att bli bedragen av den man älskar mest på denna jord gör så otroligt ont att jag knappt kan eller vill andas.

2010-12-16 @ 21:35:59
Postat av: M.

Du engagerade dig helt klart på min födelsedag. Jag syftade inte på dig, du var den enda av 4 som verkligen gjorde det och det är jag väldigt tacksam för. Blev verkligen jätteglad! Så det får du absolut inte tro något annat om.

Orkar inte snacka om det andra här, men om du vill prata/träffas får du mer än gärna kontakta mig. Är ju inte hemma så länge så vore ju synd om vi inte skulle ses något. Hade sett fram emot att få komma hem så jag kunde få vara med dig.

2010-12-17 @ 10:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0