Jag blev full pa min coca cola.

Usch, dalig dag..Riktigt dalig. Inget, absolut inget typ har gatt min vag idag. Jag fick inte gora nytt ID pa DMV. Jag behover ett id for att gora nytt pass men jag behover ett pass for att gora nytt id. Mm I'm fucked. Dom sa till mig att om jag fixa mitt social security nummer sa kanske det kunde ga iaf. Sa jag gick dit, men gissa vad jag behovde for att hamta ut det? just det, id eller pass. AAAAAAAAAAAAA. Ska till Vegas och gora nytt pass 25 november ar det tankt, hoppas, hoppas, hoppas jag kan gora det utan id. Hon verkar jattesnall och vart forstaende forut, sa haller verkligen tummarna nu, VILL SA GARNA HEM TILL JUL JUHEEE.

Kanns sa tomt idag utan Nattis. Har varit nere hela dagen. Fick skratta lite nar jag sag den har videon iaf. Hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0