Pain.

Helgen vart helt nyktert. Skönt och framför allt behövligt, speciellt efter halloween fyllorna. Jag och Johanna har varit i Los Angeles. Bodde hos hennes kompisar i ett mysigt område. Besök hos fabror doktor en dag. Hade tid 12 men fick vänta till 4 typ..surt. Blev en timme där inne och sen hem med lite piller. Efter drog vi till Santa Monica. Helt radom stötte jag på en gammal klasskompis från gymnasiet. Haha fan vad sjuk! Santa Monica var i alla fall as fint. Bra shopping också, så spendera lite dollores. Igår var vi hemma hela dagen. Tog mina piller och blev jättedålig. Fick så fruktansvärt ont. Hade fått order om att ta smärtstillande en halv timme innan, men dum som jag är trodde jag inte det skulle vara så farligt så jag tog dom inte. Big misstake. Spydde och fick feber också.
Idag mår jag lite bättre men känner mig fortfarande dålig. Skulle helst vilja sova 12 timmar eller nått. Usch. Inga bra tider just nu. Allt gör så ont, både kropp och själ. Jag har iaf tid 25 okt att fixa nytt pass så förhoppningsvis går det vägen den här gången så jag kan boka biljett och få komma hem. Skulle behöva det så himla mycket verkligen.
Sitter i bibblan på UCLA just nu. Johanna och hennes kompis är i affärer eller något. Orkade inte följa med, har för ont. Ojoj, vilken fin skola det här är! Och stor så in åt helveteeeee. WOW. Här skulle jag gärna gå, ska bara se till att vinna några hundra tusen dollar nu när jag åker till Vegas 10 dagar:)
Tur att jag har Johanna förresten. Hon följer med hit och hjälper mig till sjukan å sen tog hon hand om mig när jag mådde dåligt och hade ont. Himla bra vän det där:)

Kommentarer
Postat av: Axelvanja

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-02 @ 11:12:57
URL: http://axelvanja.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0