L-l-l-lower than you know

Assssså, att bo med två som har flickvän/"pojkvän"  så jag måste ligga och höra alla ljud. UGHHHHH. Speciellt kyss-ljuden, fyfaaan smack, smack, smackili smack. VAD I HELVETE kyssar behöver INTE jag upprepar INTE låta såå jävla mycket.
Försökte hitta en video för att visa vilket ljud jag mena men den här var den enda jag hitta haha
Varje gång jag ser ett par så mår jag illa. Alltså helt seriöst illa. Vet inte vad det är med mig men jag tycker bara det ser så jäkla tråkigt men framför allt mesigt. Ja, jag har nog fördomar. Men förhållande i mina öron kommer alltid vara något negativt, något förknippat med svaghet och misslyckande.
Ibland tror jag att jag kommer vara singel resten av livet. Något jag inte är ledsen över, tvärtom. Single and ready to mingle. Free and ready to have fun. By myself but never, ever alone.

Kommentarer
Postat av: Steintomine

I kinda like it. Thanks!

2011-03-02 @ 08:15:52
URL: http://steintomine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0