Reminiscing

Kl är 5.30 på morgonen och jag har precis pratat med min allra bästa vän och själsfrände Johanna. Vi har inte hörts på lääänge så vi hade en hel del snack att ta igen! Gud så jag saknar den tjejen och våran tid tillsammans. Så himla många underbara, sjuka och roliga minnen med henne. Hon har verkligen betytt så mycket för mig. Tråkigt att vi inte längre kan träffas, men å andra sidan är vi på så olika ställen i livet. Någon gång i framtiden kanske vi möts igen.
.
.
.
.
Satt precis och läste perezhilton och såg bilder på Willow Smith; Will och Jade Smiths unge. Hur ball är inte hon? Min unge ska fan ochså vara as cool! Annars slänger jag ut den..Närrååå skoja..eller?

Äkta modell typ!
.
.
.
.
.
I don't wanna be cold 
I don't wanna be cruel 
But I gotta find more
It came to mind that I didn't care 
So I thought - hell if it's over 
I had better end it quick 
Or I could lose my nerve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0