Reststop

Idag satt jag i bibblan till 10. Sjukt trött när jag kom hem, men trooper som man är så hängde jag på, på fest. Konstig kväll måste jag säga.. Vi gick hem till Micke o co, som vanligt när vissa människor är omkring så är man inte längre en vän. Dom kan sms, skriva på facen varje dag, bjuda mig till deras hus osv osv. Men sen med folk omkring så går det inte ens att säga hej? wow. Well,well fuck that. No more. Never again. I got way toooo much pride for that. Then again I know you feel guilty. But I don't need any of your pity I got plenty of my own friends.
Vi drog iaf ganska snabbt. Vi köpte öl och sen vart det ölspel. Roomies flicka blev äkta asfull och av någon anledning var hon lite "på" mig så att säga. Haha, ojoj så borta hon var! Skumma grejer:P
Nattis biljett är bokad och klar. Är så glad att hon ska komma, behöver henne verkligen.
Bhuuuu tog ut mina extensions idag. Grät en liten tår. Långt hår är min grej, känner mig naken utan mina extensions. Tur att min Nattis kommer om några dagar så hon kan sätta in nya!:)
It's strange how it is. And I keep asking why? It's heartbreaking when there is no one else to blame but myself. I know it me, but I don't know why, the reason or how to change. Maybe I'm lonely and that's all I'm qualified to be. Maybe this is it. Maybe I will never know how it feels.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0