shout-out from Santa Barbara

What's up buttercups!? (HA vet inte vem jag pratar med).
På tiden att jag kommer igång med skrivandet här. Nästan gått ett år här i USA. Ojoj så fort tiden har gått, så mycket som har hänt och så roligt jag haft. För sent och för jobbigt att börja att återberätta nu så nu ska jag istället se till att
börja uppdatera mer frekvent.
Kan börja med denna vecka. En lektion denna vecka, men en del plugg. När alla läxor är avklarade blir det till att fira i inget mindre än i Vegas. Vi ska äkta bo i en suite mitt på stipen, kommer bli hur bra som helst. Hoppas på att stöta på min rika amerikanska man också. Mycket troligt.
Ikväll blir det plugg,plugg,plugg och sen lite plugg. YES!
Tack och hej.
Let's see what the night will bring
It might be everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0