Sleepless in SB

klockan är 5.40 och jag är inte trött. ugh.
Var en tur till Micke tidigare och en sväng hos Thomas, annars har jag inte gjort nått vettigt på hela kvällen. Är sliten och hungrig (inte helt oväntat haha).
Ångest för att jag inte pluggat och ångest för att jag inte sover så jag kan gå upp tidigt i morgon och ta tag i allt.
Är trött på alla falska människor. Jag slutar verkligen aldrig förvånas över det. Eller är det bara jag som är för godtrogen och naiv? Alltså det gäller inte några allvarliga saker, bara utlovade saker som aldrig hålls. Tomma ord. Vita lögner. Varför säga något i överhuvudtaget? Varför låtsas? Vet inte vem vissa försöker lura när det ändå är så genomskinligt. Ibland är det mycket värre att säga något än inget alls.


Strike me off your list 
Let's pretend we never meet
Saturday, I'll go out and find another you

Skulle hitta en passade bild och så dök den här upp, "haha wtf?" tänkte jag . Visa sig att den kommer från en hemsida: http://www.fupenguin.com/ som trash-talkar och dissar djur. As kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0