I be like knick knack paddy wack

Då vare bestämt, Natalie kommer hit om en ynka liten vecka. WOW. Ord kan inte beskriva hur glad jag är!

Hörde förresten om en ""bekant"" (var tvungen att göra två " för att göra extra tydligt att det inte något jag känner direkt) som hade prickat in 13 rätt på stryktipset och kammat hem några millar. Jag låg en stund och tänkte på vad jag skulle göra om jag vann några millioner. Kan egentligen inte komma på något vettigt eller konstruktivt. Jag hade förmodligen spenderat dom mesta pengarna på att fixa mitt utseende.
.
.
Oj satan som jag måste plugga i morgon. Help please!
Jag satt och sökte lite inspiration till min uppsats och hittade den här. Hahahah fy fan alltså jag dör, vilken jäkla skön kille!!
Puckot börjar med att göra håll på båda sidorna, håller med hans lärare WHY? haha
Bra språk "fucking douche bag" liksom. Och" grekerna har gett oss mycket: oliver och sex" HAHA. Och sen någon random snack och bild om baseball mitt i allt:P   Och under bilden "they were fucking around and Laius forgot to strap his shit. They had a baby boy" hahaha
rött papper mitt i allt, tror han ville slippa se hennes röda markeringar:P "The king had a bad case of limp dick" haha vilken lirare alltså.
Vad hände här liksom, det enda som syns är ett jätte tydligt This is page 3 haha
haha epic att han skriver "ANALize" och sen tar med ett utdrag från en Dr.dre sång
"which is the gayest ending ever. The greeks invented anal lube. This is my conclusion. The end." HAHAHAH jag dör.





How you living, what? How you living, what?
How you living? Oh, I be living fabulous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0