A wise girl kisses but doesn't love, listen but doesn't belive and leaves before she is left.

Fan vilken fin dag vi har haft det idag! Soligt och varm så jag och Johanna har legat och mys uppe på taket hela dagen. Så jäkla härligt:) Och sen på kvällen vart de datenight. Var hemma hos en kille jag träffade i lördags. Är på seriös man-hunt nu. Måste ju hitta någon som jag kan lura att gifta sig med mig. Killen i fråga är äkta ingenjör, dyr bil, bra med pengar osv. Men serri, jag fattar inte hur tjejer gör som är tillsammans med någon för pengarna? Uhää, blir både äcklad och uttråkad när jag är med någon som jag itne är ett dugg intresserad av. Haha jag är körd. jag kommer ju knappast hitta någon riktig kärlek och jag vet inte hur jag ska klara å hänga med någon jag inte bryr mig om. Aja, jag får jobba på det helt enkelt:P

Mickiz- a golddigger in process...

Kommentarer
Postat av: Ni

Haha, så jävla sjuk. Lägg ner det där tänket, kommer bara bli värdelöst.

2011-04-15 @ 18:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0