Cursed

Haha alltså jag lovar jag har en curse över mig när det gäller att träffa någon. Alltså det går verkligen,verkligen inte. Haha varför är jag så cpig?? Har iaf förbättrat mig lite och under dom här veckorna "träffat" två killar utan att göra något, bara hängt- jag har alltså försökt vara lite seriös. Lite förbättring iaf! Första ingenjör killen jag berätta om börja gråta och typ "jag gillar dig så mkt blah,blah" så då vare bye,bye till honom. Andra killen, också ingenjör haha, är aa för smal och ful. Så jävla rolig och skön kille men näää jag måste ju så klart leta fel. Well,well on to the next!

Haha satt förresten precis och läste där här i en tråd en kille som vill ta livet av sig startat "för det andra och viktigaste så har jag aldrig någonsin haft en flickvän. föreställ er att aldrig ha blivit älskade av någon som inte tillhör er familj..." haha vad tragisk jag känner mig då.

28 mars bär det av till Las Vegas med en gäng för att fira Mikes 21 års dag, får hoppas jag träffar min man då:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0