Santa motherfuckin' Barbara

Äntligen har jag kommit hem igen<3 Tänkte att jag skulle festa ihjäl mig första veckan här, nu när det är springbreak och allt också, men lyckades bli lite små sjuk första dagarna så det har blivit ganska lungt. Vet inte vad det är för fel, mått sinnessjukt illa plus att jag känner mig helt jäkla orolig i kroppen och har jordens mega ångest- fast jag vet inte riktig över vad liksom. Sova klarar jag fan inte av heller, idag vakna jag som alla andra dagar runt 6-7 tiden. As fint väder ute så gick ut och gick 1 timme- ska bli rutin varje morgon, så jäkla skönt!

Har väll hunnit med en del första veckan ändå- träffat lite gamla vänner, festat i vår gamla lägenhet på brezza, vart i iv och dansat till dubstep, legat på stranden och stekt, ätit god mat osv, osv. Johanna har hunnit med och bryta en tå också, stackarn. Fy fan vad den såg ut, helt svart och as svullen..=S Fast hon skrek inte eller någonting, satt bara på en sten vid vattnet och såg ut som en vacker sjöljungfru haha.

Just de måste ju berätta; var knappt att jag fick komma in i landet! Skulle gå igenom passkontrollen, boardercontrol, när vi landat i USA, New York. När jag tar fingeravtryck ser killen att något kommer upp och jag skickas till något litet bakrum. OMG, mitt hjärta har aldrig dunkat så fort, tänkte att nu blir jag nekad och hemskickad. Tillslut blev jag uppropad och fick svara på lite frågor om min fine och visa mitt court-paper (som jag som tur vad hade med mig!!!) och efter några telefonsamtal och lite om och men så fick jag tillslut en stämpel i mitt pass och ett welcome to america..Ojoj vilken lättnad och glädje vill jag lova!

Nu ska jag rosta en bagel och väcka jois så vi kan dra till stranden- so long lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0