Bloggggggen

OMGGGGGGGGGGGGGGG hej bloggen!! Remeber meee? Hade inga planer om att skriva nått men måste skiva av mig. Idag är nog en av de sorgligaste dagarna i mitt livvvvv. Jag skulle helst vilja krypa ihop i fosterställning i ett hörn och gråta hysteriskt. Min älskade syster har varit här i 2 månader men idag åkte hon hem. Vi har levt livet i hollywood och vi (läs hon) har gått all in och haft det så jävla bra och kul. Nu är jag tillbaks i SB. ensam. Alla har flyttat, jag har inget boende. Inte nog med att Natz lämna mig men jag har ingen här. Tillbaks till noll. Jag vägrar att gråta för ojoj jag kommer inte kunna sluta då.
Jag ska leva på bröd å vatten så jag kan betala natz resa hit till halloweeeen.

OMG EN FJÄRIL FLÖG PRECIS IN I MITT ÖRA Å FLaDDrA RUNt DÄR NÅgRa VARV!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG tROR JAg DÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NÄR MAn tRODDE Att SAKER OCH TING INTE KUNDE BLI VÄRRE SÅ FLYGER EN FJÄRLIL IN I ÖRAT LIXOM!! what da heeellllll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0