POWERade

Haha fick världens snyggaste strumpr igår. Har kläder från powerade från top till tå och andas powerade typ, men tror seriöst inte att jag någonsin druckit en? haha bara vitaminvatten och fuze typ.


Ahh lördagen var såååå jäkla rolig verkligen. Dansade sönder benen hela kvällen. Och woooooo vilken jäkla efterfest:) Riktigt lyckad kväll, blir alltid så mycket roligare när jag har tjejer att vara med, tro det eller ej typ:p
Hemfärd igår, trodde jag skulle missa tåget så fick ett nervöst sammanbrott typ haha. Träffa Christina och gick ut och åt sushi och sen hem å göra läxor och få roliga fyllesamtal:)

Det var helgen. Nu: mooooot skolan. Har inte ens kommit till skolan men längtar redan tills jag får åka där ifrån och få komma hem och lägga mig i sängen, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0