14 december

är det inte idag, men jag ska berätta vad jag gjorde:) Kevs väckte mig äkta tidigt, jag ba åhh låt mig sova typ. Men han skulle och jobba så vi skulle äta frukost, or so I thought. Han äkta överraska mig och tog med mig på en båt till en ö som heter Catalina. Åkte i loungen och drack mimosas på vägen dit;) Iaf haha på den här ön, blow my mind. Det bor typ 3000 pers där och vet var som att åka legoland eller något haha. Man får inte ta bilar dit så alla som bor där åker runt i golfbilar! =O och inte helt vanliga heller utan äkta pimpade och egen designade. Haha vi såg snoop dog glida runt i en golfbil med flammor och lyssnade as högt på musik..Aa asså jag önskar jag hade en kamera så jag kunde visa er, lite svårt att förklara. Men jag skrattade, utan att överdriva, i en timme konstant, I could not believe!
Vi drack och åt och gick runt och hade det allmänt trevligt:) Det var väldigt fint faktiskt, och många fina hus. och var det inte golfbilar så var det små mini billar, som den där blå bilen liksom
haha jag dörrrrrrr..
kevins bil hahahahah
Jeffs bil, hahahah, åh när kevin sa det, trodde jag skulle skratta ihjäl mig!!!!!!!

Iaf, så åkte vi tillbaks på eftermiddagen och kevin tog mig till en nagel salong så jag fick göra mina naglar!:) Sen tog han mig till Kayutsu (haha nej, kommer inte ihåg namnet) känt ställe iaf och det var jätte fint. Drack lite drinkar, åt as god mat, slurrrrrp, och sen blev det supperclubbbbb. Var sjukt trött så blev inte så vilt direkt, men det var trevligt!

Kunde inte ha önskat mig en bättre dag. Jätte kul att få komma iväg och göra något jag aldrig upplevt förrut! Jätte kul idé av Kevin verkligen! Var så himla mysig också. Perfekt dag verkligen, förrutom att jag inte duscha och var as äcklig haha. Kände mig som en princessa, uppvaktad hela dagen liksom! aaa, vill fylla år varje dag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0