A Merry Little Christmas

Igår var Jag, Drew och Taylor med Kevin och Chad på deras julfest. Jag var så klart blygast på stället, men det var trevligt! Alltså as god mat, åt upp varenda mat bit på tallriken så Chad och Kevs mobba mig. tjockis:( Det var öppen bar så vi drack som galningar sen drog vi till Newport och gick på Sharkeez, haha! Har mått så sjukt dåligt idag, har druckit alldeles för mycket på sista tiden, min kropp börjar säga ifrån. ughhhhh.

Antar att det här blir mitt enda julfirande iår. Så var ju trevligt att Kevin tog med mig så jag fick lite julkänsla iaf och äta god julmat.


Imorrn skickar jag iväg dom sista papprerna och sen är det bara vänta och hålla tummarna på att allt går bra, snabbt och smidigt! Vill ha pengar, vill till sverige (eller aa till familjen), vill kunna fixa lägenhet och börja mitt nya liv.. åhhhhh kan inte vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0