Dinner from hell

Idag var vi på banan bay och firade Drew, wieee. Nattis du var den första som grattade honom vilket "blowed his mind" hah;) Iaf så var bunk-tjejerna där, tänk typ 5 Sarah som har jobbiga röster, skriker, hoppar upp och ner och ojoj det helt seriöst, utan att överdriva, skärde i mina öron. Hade redan huvudvärk, lite förskyld och ont i halsen och sånt, så att ha 5 skrikiga asiater i mitt öra var det sista jag behövde. ughhh. Annars var det god mat och billiga drinkar..
Nu ska jag plugga hela natten för imorgon ska vi fira Drew STORT, är as taggad!



Ahh behöver en cigg för att lugna nerverna men får väll ladda upp min e-cigg och ligga och suga på den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0