I left my heart on the dancefloor

Igår blev det suppppper! Vi hade inte tänkt gå ut för att vi hade inte råd med alkohol men då kom världens snällaste Kevin med en 30-rack och vodka..Whouuuuu, too nice:) När vi kom till Supper hade dom äkta stängt av med staket liksom och dom sa att det var stängt. Men Kevin fixa in oss på en minut, haha så jävla bra..

Det var rätt kul, jag och Taylor gick upp på scenen. Haha hon måste ha tagit något, hon var helt galen. Skrek som en galning att jag skulle gnugga min fi**a mot Kevin och haha jag vet inte allt hon sa. Typ att om jag ville ha en kille så var jag tvungen att ta initiativ men sen sa hon att man skulle fuck all the bitches, fuck everyone och haha bara stod och skrek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0