I've been a naughty girl..

Asså jag tog en kurs den här terminen där man ska skriva om  5 olika kulturer på sex veckor. När sista veckan kom hade jag inte ens börjat haha, och så var det min födelsedag och grejer, så då gjorde jag något dumt som jag verkligen aldrig gjort förrut. Jag letade upp texter eller till och med uppsatser på svenska och copy-paste google translate, fixa till dom lite och skicka..kände mig rätt dum när jag såg slutbetyget i kursen.


Så jao, ska ni skriva en uppsats någon gång så hitta en på engelska, google translate, booom.
nejjjjjjjjjjj

Kommentarer
Postat av: natalie

Vad betyder W?

2011-12-21 @ 06:53:50
URL: http://vnattavnatalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

withdrawal, jag hoppade av klassen!:P

2011-12-22 @ 00:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0