Living young and wild and free

Så igår var vi och åt sushi, all you can eat. Tro det eller ej men det var inte så mycket jag kunde äta. Sushi är en av få maträtter (den enda?) som jag älskar med bara kan äta en viss mängd av och sen blir det too much. Var kul iaf, satt och lyssna på Elena hur hon lämna Paul (äkta på hans födelsedag) inne på Supper, och blev bjuden till en klubb i Supper på nedervåningen. Har du varit där Nattis? Hade ingen aning om att det fanns en klubb i Supper liksom!? Men kan tänka mig att du hängt där haha. Det var någon gång som jag gick in på en toalett där nere men såg ingen klubb där? Iaf så hade hon tagit E och åkt på efterfest. Sen när hon kom tillbaks, as sent eller något, så vart det fight mellan henne, Paul och Pauls mamma haha. Paul hade tydligen sett henne kyssa någon kille också. Bästa var att efter sushi middagen så åkte hon med till Hollywood, inte för att vara med Paul på hans födelsedag, utan för att åka och träffa samma killar, wouuuu haha (som för övrigt var din pojkvän och hans kompisar Nattis). Hade jag varit Paul hade jag bitch-slapat henne och byebye, NEXT.

Ahh, galenskaper, stay single and ready to mingle folks. Seriöst, dagen tips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0