messing up

Jag behöver mitt I-20 papper för att resa in och ut i landet med mitt studentvisum men Santa Monica COllege har mitt I-20 form.

papper som smc har.

Papper jag behöver för att resa.


Av någon jävla absurd annledning måste jag bevisa för vissa i familjen att jag inte KAN åka även fast jag VILL mer än något annat. Vem fan vill inte vara med sin familj på julafton!? OCh speciellt om man varit borta så länge också. Jag kommer hem så fort jag kan och har alltid gjort under dom 7 åren jag bott borta. HUr många gånger har vissa av er kommit till mig? (Nattis det här är inte riktat mot dig:))
Jag ska göra allt jag kan för att komma hem. så tro aldrig något annat. jag saknar er alla as mycket och vill vara med er just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0