What is love?

Är du i ett förhållande? Nej. Kommer aldrig vara det heller verkar det som, haha.

Har du kysst någon idag? Oh yea.

När går gränsen vid otrohet? När han kollar på en annan tjej.

Är du romantisk?
Nej.


Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Blind och rik.

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Crazy, avundsjuk, mental, avundsjuk, osäker, avudnsjuk, needy, avudnsjuk, bekräftelsesjuk, avundsjuk och avundsjuk. Perfekta flickvännen!!!

Vad är viktigt i ett förhållande? Att han är blind.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Varje dag typ, haha.

Har du lekt med någons känslor? Ja.

Hur många har du varit ihop med? Zero, zip, nada.


Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Single and ready to mingle for life har ju alltid varit mitt livsmotto.

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Haha nej, jag är inte dum i huvudet.

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Jag har dumpat varje gång typ haha. Inte kunnat få den jag ville ha 1 gång.

När du vill ha någon, vad gör du? Run away.

Bästa raggningsrepliken? Om det är någon som jag är intresserad av brukar jag titta ner i marken, lägga luggen över ansiktet, inte säga ett ord och försöka hålla avsånd. Funkar jätte bra!!

Hur skulle den perfekta dejten se ut? Han tar mig på något kul och orginellt. Något som jag inte gjort förut. Något som visar att han har lagt ner lite tanke bakom den.

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Blocka honom på min mobil, fb och så vidare. Och flytta till en annan stad alternativt ett annat land inom en vecka. Bye,bye.

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
Ja, jag måste väl erkänna att jag vill det.

Blir du lätt kär? Haha nej verkligen inte. 24 år och aldrig varit kär.

Vad faller du för? Smarta killar med mycket självförtroende. Någon som får mig att skratta. Killar med hög moral är absolut jätte viktigt. En kille som verkligen tar hand om sin tjej och uppvaktar henne.


Vad är det mest avtändande du vet? Killar som tycker dom är snyggast i världen blir genast fulast i världen.

Hur raggar du? Haha, aldrig raggat i hela mitt liv! Om det är någon jag tycker är snygg så håller jag mig borta. Bra taktik!

Vem var din första kärlek? Aldrig varit kär.


Vad tycker du om att ligga på första dejten? Big no,no.

Vad tycker du om one night stands?
Varför inte. Om man bara är ute efter att ha lite kul, så hell yeaa.


Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
Mmmm Roman, haha skojaaaa.

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän ? Ingen har någonsin sagt det till mig,  poor me:( haha..

Har du varit tillsammans med två samtidigt? Oh yea, var en äkta hora när jag var 8-12 år! Jag var tillsammans med alla i klassen, mhmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0