Well I don't feel better when I'm fucking around. So don't teach me a lesson 'cause I've already learned.

Ikväll sover jag ensam. Det är konstig att gå från att sova ensam varje kväll, i ett eget rum, till att dela säng med någon varje natt. Till och med när jag dela rum med Johanna på La Brezza så sov jag i vardagrummet på soffan varje natt för att få sova ensam. Och när det gällde killar hade jag alltid regler att aldrig ta hem en kille, för att:
*När ni kommer hem och nyktrar till och tar av öl glasögonen och inser att han var visst inte så snygg blir det en jobbig situation att behöva skicka hem honom.
*Vissa som sover över vaknar upp och ska hyra film och beställa mat typ? UT UR MITT HUS FÖR FAN!
*Cuddle är inget jag ville göra så vill inte ha någon i min säng som vägrar att låta mig vara.
*Jag hatar att vakna upp bakfull och behöva vara trevlig mot någon jag inte bryr mig om.

Så yea, aldrig några killar i min säng, att sova ensam var det bästa jag visste, men nu känns det faktiskt lite tomt istället. awww haha.
Jag just nu, ligger i sängen och kollar på houswives och röker ihjäl mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0