I remeber when I lost my mind.

Jag har precis kollat på I Know What You Did Last Summer. Oj,oj kommer ihåg när jag var litet och kollade på den- inte lite rädd jag vart! Men nu? Inte ett dugg. Fast det var en gång jag höll på att dö av räddsla, men inte pgr filmen riktigt- jag var inne på mitt rum och kollade på den medan jag packar när Gier plötsligt kommer in bakom mig och säger ÖJ och wouuuu vad jag skrek! haha trodde jag skulle få en hjärtattack.

Jag tycker fortfarande filmen faktiskt var rätt okej ändå (fast har lite svårt att inte tänka på scary movie filmerna i vissa scener). Och WOW vad snygga både Ryan Phillippe och Freddie Prinze Jr är! Smälte 80 ggr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0