Into the night.

Åt asssssssgod lasange på Egon idag. Sen drack vi till 3 nær alla decka typ. Førrutom jag. Har, av någon obeskrivlig anledning, haft sån sjuk ångest sen jag kom till Bergen? Iaf, så nær alla decka runt 3 så gick jag till 7/11 och køpte en rulle center och cigg och gick ut och gick i 1,5 timme i spøregn. Kom tillbaks halv 5 typ, dyyyngsuuur. Normlat? nja. Skønt? Ja.

Kan inte ens bøøørja beskriva hur mycket jag saknar USA:( Men ær så glad att jag har Johanna hær<3. Førsta Feb nu iaf, snart ær jag tillbaks!! WIEE.

 

Inte bara æckliga killar som lægger till en på fb, æven tjejer liksom? what da heeeeell.


Kommentarer
Postat av: Ni

Alltså hur kan du fråga vem det är? Det står ju uppenbarligen vem det är, D'oh!

2011-02-01 @ 13:46:30
Postat av: Ni

Om du har ångest för att du är kvar i Norden så lägg ner det, för du är ju snart tillbaks till staterna;)

2011-02-01 @ 13:48:38
Postat av: M

haha men alltså vem fan är du/känner jag dig likzzzzzom

2011-02-01 @ 17:44:04
Postat av: Ni

Ironi, ironi!

2011-02-02 @ 12:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0