Stalker

Sedan jag flytta hit har jag fått två stalkers. Den första är en riktig tjockis. Han har mjukisbyxor och inga kallingar under och så går han alltid och hänger han över kundvagnen så att hela asset syns. En dag kom han fram och fråga om jag ville komma och äta middag med honom. Han stamma och var asröd, räckte mig en lapp med sitt nummer och sen sprang han ut typ. Jag hörde aldrig av mig till honom (vaaa, gjorde jag inte!?) så han kom in efter några dagar och var ill förbannad. Skällde ut mig typ och fråga om jag inte hade hört av mig för att andra hade sagt att han inte var något bra för mig. Efter det har han kommit till affären några gånger och stått utanför och kikat in eller smygit runt bland hyllorna och tittat på mig. Han har aldrig handlat eller kommit fram till mig, bara smygit runt och stirrat. Så här ser han ut bakifrån:
Very attractive. Mmmmm. Och han ser ännu bättre ut fram ifrån:
Här sitter han med sin hamster Pelle. Han är verkligen slående lik en gris i annsiktet!

Min andra stalker är manodepressiv och sjukt ostabil. Han ringer 25-30 ggr om dagen. Och jag lovar, jag överdriver inte, han ringer verkligen så många gånger! Plus att han skickar runt 10-15 sms. En gång kom han hem till oss när jag och Johanna låg och sov i soffan. Han bara gick in och jag och J låtsades fortsätta sova medan han satte sig på en stol och flåsa och stöna. Vi trodde vi skulle dö. Han har även gett mig rosor och en tavla på sig själv. hahahahah. jag ska ta kort på den och visa sen!
Här är han iaf- på fest hemma hos oss för några år sedan när jag och johanna bodde här.

sugardaddyyyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0