All her looks were too sad.

Åh, har så dåligt samvete av att Johanna inte fått sig något jobb ännu och får sitta här ute helt själv och inte ha något att göra:( Vet inte vad jag ska göra, snälla gode gud ge henne ett jobb plzzz. Åh, mår så dåligt över det, känns ju som om det är mitt fel. Men får spara ihop så mycket pengar som möjligt å sticka här ifrån snaaaabbt- innan hon dör av tristess helst. Tur att hon är världen bästa och inte blir as sur å grejer på mig iaf! Men åh, vill inte att hon ska vara ledsen och ha tråååkigt:(:(:(

Jag kan fan inte vänta förens jag sitter på planet på väg mot Sb, ojojjoj.

VÄRLDENS bästa Johanna. Bästa tjejen/vännen man kan hitta. Så jävla rolig, snäll, omtänksam, snyggis, alltid uppåt och positiv, get så bra energi, gör alltid mig (och andra) så glada. Ja, hon har allt. Hon är perfekt! Och nej, jag är inte lebbis, men om jag var det hade ju Johanna lätt vart en drömtjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0