Hallelujah moment

Okej någonting riktigt skumt hände i natt. Var nog en gåva från ovan (rimmar). Förra veckan när jag kom hit fick jag en ny internetdosa till mitt norska konta (min blev snodd i usa, som allt annat:P). Men när jag skulle logga in kunde jag inte komma ihåg siffrorna som jag behövde för att logga in. Har liksom inte kunnat logga in på över ett halvår eftersom jag inte har haft dosan. Jag tänkte att jag inte har några pengar där ändå så det spelade inte så stor roll.

Min bot som jag fick i USA ska betalas snart, ca 3.500 kronor, och jag har gått och gruvat mig sååå himla länge för hur jag ska kunna betala den. Har redan fått massa pengar av både mamma och geir och vill verkligen inte behöva fråga någon av dom om mer pengar.

I alla fall nu i natt, typ en vecka efter att jag fick dosan, vaknade jag halv två och tänkte "03058! 03058 är siffrorna jag behöver!" Så jag gick upp, hämta dosan och prövade, och ta mig fan så vare rätt!! Och vad ser jag när jag loggar in? 5.500 kronor!! Nu har jag pengar att betala boten + 2000 att betala av datorn lite. It's a miracle!!!

Det konstiga är att jag vaknade igår natt exakt samma tid och hade ett liten hallelujah moment då också. Jag skulle upp 07.30 och jobba och fick låna en av geirs gamla mobiler så att jag kunde ställa alarm. Så halv två vaknar jag och tänker att något är fel med klockan på mobilen. Så jag kollar på mobilen och upptäcker att kl går heeeelt fel, kl var halv 2 men på mobilen var kl 10. Sån jäkla tur, för jag hade nyckeln och skulle öppna butiken och allt liksom.

Blev så glad och uppspelt över mitt lilla mirakel att jag inte kunde somna om, nu är kl halv sex så jag kan lika gärna hålla mig vaken:P


Kommentarer
Postat av: Nusse

Var nog en gåva från ovan (rimmar).



Hmm, vad är det som rimmar i den meningen?

2011-01-10 @ 10:25:45
Postat av: m

gåva-ovan

2011-01-10 @ 23:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0