Hordatooooorrrrr

Fy fan vad less på den här jävla datorn. Bara vart problem sen jag köpt den. Mitt sämsta köp någonsinnnnn. Bara massa jävla horproblem. Blir fan förbannnnnad. GRRRRRRR. Jävla hor 64 bit, vad är det för jävla skit? INget går att ladda ner, allt bara horar sig och låser sig heeela jävla tiden. Nu kan jag inte lägga upp videos på horbloggen längre heller. Horfitta,kuk !"#¤%&/()=?=)(/&%¤#"!. Nån som vill ha en ny dator? Kan bara ta min horfitt sug dator.


Den som kan tala om för mig vad för program (som jag måste ha avinstallerat) som behövs för att kunna embedda och klistra in här i bloggen för att kunna visa videos får ett pris.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fattar inte vad du gjort med datorn, jag har laddat ner massor av program med mera och min fungerar perfekt, inga problem alls. Leta reda på skärmdumpen som kommer när det blir bluescreen, så kan vi se vad som är fel.



Om du ska lägga in video från till exempel från youtube så lär du kryssa i "use old embed code".

2011-01-23 @ 21:36:49
Postat av: M

Men det kommer ingen bluescreen men datorn kraschar/låster sig hela tidne. Ibland kan jag inte ens starta den och gå in på typ kontrollpanelen innan den låser sig. Så det är inte bara när jag är på internet. Så fort jag bara sätter på den låser den sig och då funkar inte ens ctrl+alt delete.



Jag har kunnat lägga in videos förrut utan problemos. Men nu när jag inne på youtube så kan jag inte ens få fram embedded koden längre. kommer bara nån kort rad, den brukar ju vara ganska långt och när jag klistrar in the htlm och uppdaterar så händer inget. Så jag måste ha tagit bort nån inställning/program. Var finns "use old embed code" ?



Blir helt sinnnnnnesjuk verkligen. INGENTING funkar, jag kan inte ladda ner nått program. jävla systemfil hor system kontroll hela tiden. ARRRRRRRGH. Jag fattar verkligen inte vad jag ska göra:(

2011-01-24 @ 01:27:32
Postat av: Anonym

Förstod att problemet inte bara uppstod när du var på internet. Du saknar ju någon fil eller så har du fått något virus. Det du skulle behöva gör är att "reparera" ditt Windows eller till och med formatera skiten.



Eftersom du inte är i Sverige och kan lämna i datorn på garantin, så får du väl leta reda på en dataaffär i ditt område och be de kolla på datorn.

2011-01-24 @ 01:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0