I feel sick tonight

Precis kommit hem från gymmet. Jag sprang i 20 min och körde lite styrka- fan vad skönt det var! Meeeen jag får fan cp-ryck när J. ska hålla på och spy upp maten. Hon gick och spydde när vi var på gymet liksom? Vet inte hur jag ska klara av att sluta när jag umgås med någon som håller på. Ågesten blir helt jävla sjukt stor. När vi ätit och hon går och spyr och så sitter jag och tänker att nu har jag kvar all maten, känner hur fettet bara lägger sig på kroppen och blablablabla. Har liksom gått igenom det här med mina kompisar en gång redan. Och går igenom det själv. Orkar inte. Skulle helst vilja skjuta mig i huvudet just nu.

EDIT: Alltså nu lätt ju jag as egoistisk. Inte så jag menar, är ju självklart as ledsen för J.

Whatevs.

Jag såg alla tecken. Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre. Jag har gjort det här så länge. Jag kan lika väl fortsätta.



Kommentarer
Postat av: natalie

DU GÖR INTE DET MICHAELA! Var stark, du får verkligen inte göra det. Jag älskar dig och finns alltid här för dig, bara höra av dig om det är något, det vet du! Jag älskar dig mest av allt och jag vet att du är stark nog att klara av det här! /Din Natalie <3

2011-01-16 @ 22:42:03
URL: http://vnattavnatalie.blogg.se/
Postat av: M

Tack, där är verkligen världens bästa, så glad att jag har dig<3 Har inte gjort det sen vi bråka faktiskt, och var så jäkla inställd på att sluta med det. Men så blir det så svårt när man är med någon som gör det. MEn ska kämpar emot iaf! Tack för att du finns och är stöttande, älskar dig meeeest i hela världen min nattis!!!!<3<3<3<3

2011-01-16 @ 23:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0