Put that fake smile on.

Jag är här, och jag tänker hålla huvudet högt och ha ett leende på läpparna. Men gudarna ska veta vad jag offrar, och gudarna ska veta hur ont jag kommer ha och hur trasig jag kommer bli. Min själ kommer smärta och min kropp kommer och värka. Jag kommer rasa sönder innombords men utåt ska jag hålla mig stark. Vänta bara och se.

Jag har tvingats återvända till det som en gång krävde så mycket mod för att överge.

Så här kommer det bli. Första månaderna kommer jag att dö lite innombors varje dag. Jag kommer känna mig tom. Jag kommer ha ont. Efter några månader kommer jag bli som en robbot. Stänga av helt och bara hoppas dagarna går fort. Sista månaderna kommer längtan slå in. Den kommer och värka och riva. Sista månaden kommer jag att börja räkna ner. Jag längtar dit.


Jag hatar hur människor blir när dom är fulla. Skjut mig typ. Orkar inte. FU. Sämsta starten på ett nytt år. Well,well kommer ändå se till att det här blir ett bra år. Japp, dålig start, men nu kan de ju bara bli bättre;) Jag ser fram emot de här året!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0