Tomorrow when the war begun

Imorgon skulle jag ha börjat eller rättare sagt fortsatt med mitt andra år på college i USA. Om inte datorn hade gått sönder, pengar och pass blivit snott, böter och sjukhusräkning som behövt betalas och allt som nu gick fel vill säga. Jag saknar alla vänner och det underbara livet i USA. Jag saknar känslan, friheten, lyckan. Jag saknar hur det alltid hände något nytt, spännande, roligt, konstigt. Ja det är bara en enda stor saknad för det land och det folk som jag älskar mest i hela världen<3

Men om några månader är jag tillbaks, åh då kanske på college i vegas! wieee. Kanske att jag jobbar i Santa Barbara på college där först, har nämligen blivit erbjuden jobb där i sommar igen. Får se.

Den dagen jag åker till arlanda för att åka tillbaks, ojoj jag kan inte ens beskriva hur jävla lycklig och sprallig jag kommer vara!! Längtar

Pure, Cesars, Vegas

Party-buss på väg till ivvvvv

At breezzza! Natalie min lilla cheerleader är så jäkla snaxy på den här bilden så att det är wooow

Mest av allt saknar jag nog alla snygga killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0