Your lies doesn't cover the truth.

Orkar inte. Inte igen. Jag tror jag kör en en susanne och bara blundar och tittar bort. Det sista jag vill göra. Jag älskar ju henne och vill att hon ska må bra, men jag själv blir bara svagare och svagare. Efter en lång tid, en lång kamp, faller jag tillbaks mot botten igen- och där ifrån kan jag inte hjälpa någon.
Det började med ibland för henne, när vi ätit mycket, men nu är det varje dag, tom efter något litet. Jag vill säga någonting varje gång hon kläcker ur sig kommentarer, men jag är bara tyst. "Åh, jag är så mätt efter omeletten" Jasså, även fast det ligger äggbitar i toaletten och du uppenbarligen inte har kvar något? "Hm, ska jag gå och duscha, eller iaf blöta håret?" Gå bara in på toaletten och spy, jag vet att det är det du ska göra. Du behöver inte säga något Du lurar ingen. "Jag är så törstig hela tiden, undra om jag har diabetes eller nått?" Nej, eftersom du spyr hela tiden så kommer magvätska och slem upp och du torkar ur kroppen. Du skapar obalans i kroppsväskan vilket kan slå ut hjärtat. Det gör ont i hela kroppen när jag ser henne. Jag vill så gärna hjälpa men jag kan inte. Jag vet inte vad jag ska göra. Mitt hjärta slår i otakt igen. Min själ trasas sönder när jag ser någon som jag bryr mig så mycket om må dåligt. Jag skiter i mig själv- vill bara att hon ska må bra.

Sorry för emo-inlägg, behövde bara skriva av mig.

Kommentarer
Postat av: Ni

Blir så trött på detta alltså. Vet inte vilka och vem de handlar om. Men för alla inblandade så är det bäst att ni går till en psykolog.

2011-01-28 @ 15:38:33
Postat av: natalie

DU om någon kan hjälpa henne eftersom att du vet precis hur det är. Prata med henne bara, ta upp det! Låtsas inte som att du inte märker något utan visa att du ser vad som händer och att du bryr dig. Och framför allt, visa att du inte accepterar att hon gör så mot sig själv eftersom att det skadar henne, och där med dig.

2011-01-28 @ 21:42:03
URL: http://vnattavnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0