I did it!

I mån åkte jag till sthlm och var på ambassaden för att fixa nytt visum. Var as nervös när jag stod där och blev intervjuad och lämna figeravtryck eftersom jag var rädd att det skulle komma upp om när jag blev arresterad men han sa inget om det och när vi var klara sa han "du får ditt visum inom en vecka" så det lät ju bra iaf?:) Kommer dock vara nervös tills jag får det...

I onsdag var jag på eva och adam kliniken och spruta in lite restylane i läpparna! Äntligen fick jag det gjort:) Gjorde såååå jävla ont, tårarna bara spruta, haha. Men hon var as rolig som gjorde det så det fick en att slappna av lite iaf..Blodet forsa, blå märken och helt svullna direkt efter haha. Men idag ser det ganska bra ut, inte nån superstor skillnad direkt. Ska fylla på mer om en månad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0