Feeding my soul

Nu när jag bantar är det enda jag kan tänka på mat. Så just nu ligger jag kl 1 på natten och fantiserar om allt gott jag ska äta när jag kommer tillbaks till usa.

Chipotle är det första jag ska äta. Ska fan springa dit så fort jag kommit fram, med resväskorna i händerna typ.

Efter chipotle ska jag direkt svänga in på yoghurtland för lite efterrätt. browniebitar, cookie-dough, cheesecake bitar och massa frukt

När jag smält maten lite ska jag gå vidare in på Panda express och beställa lite honey walnut shrimp och sweet n fire chicken

När jag ändå är inne på asiatiskt ska jag smälla i mig lite shushi. helst lite california rolls i ära till stället (åh satans vilka cravins jag fick efter shushi nu!!)

Efter jag legat vid poolen i matkoma ett tag ska jag ringa rustys och beställa en garden special (large så klart)

På natten när jag blir godissugen ska jag gå till 7eleven och köpa cola, doritos och dipp och swedish fish


Yes, så kommer min första dag (i matväg) se ut i SB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0