I left my heart on the dancefloor

Hahah fy fan vad jag lurade Johanna idag! Vi hade ställt bilen vid gamelhemmet och så skulle hon jobba där och jag på Rimi. Men så behövde jag använda bilen och köra ut varor så gick dit och hämta den och ställde den vid Rimi sen. Vid typ tolv tiden fick jag ett sms
J. Du har bilen va?
M. Va? Nä?
J. Den är itne här?
M. Men alltså va? Du hade väll låst den?? (visste att hon inte gjort det, vi låser aldrig och har nyckel kvar i bilen, det har liksom alla här).
J. Nej det hade jag inte=S Omg
J. Ring polisen!
M. Då blir det ingen resa till usa för dig iaf. Du lär stanna här och jobba ihop pengar till en ny bil till geir
Haha, men så fort jag skrivit det fick jag lite dåligt samvete och skrev att jag bara skoja och att jag hade bilen. Lite rädd hon vart ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0