It is better to conquer yourself than to win a thousand battles.

Undra hur jag ska klara mig i USA utan min Johanna. Så sällan man träffar bra vänner. Vi är verkligen rätt lika. Jag har så sjukt roligt med henne, hon får mig alltid att skratta. Och hon balanserar mig, jag blir ofta negativ och tror alltid det värsta medan hon alltid håller sig positiv. Vi gillar samma saker, har lite samma tänk. Aa, det kommer inte bli det samma utan henne. Det känns så otroligt jävla tråkigt. Men,men aldrig att jag nånsin bor i Sverige igen. USA i mitt hjärta<3

ojoj så många galna dagar/kvällar vi haft. Många otroligt roliga minnen som jag alltid kommer ha med mig. Synd att hon inte vill fortsätta plugga i USA säger jag bara. kommer sakna henne som fan.

Natz min underbaring, du lär komma och bo med mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0