It's a miracle

Här nattis får du en uppdatering;) Alltså ojoj, dog typ igår. Var ute och drack för första gången på flera veckor. Blev visst lite för mycket så när vi satt i bilen påväg hem så var jag tvungen att hoppa ur för det kändes som jag skulle spy. Sen efter det är det ganska svart. Vaknar upp i en buske i ett stup typ och kan inte se någonting eller känna mina ben. Jag måste typ ha ramlat och svimmat lr däckat eller något. Kan verkligen inte röra mig för jag känner ingenting i benen så börhar skrika på hjälp. Tänker att ingen kommer höra mig där i skogen mitt på natten. Men så sker ett mirakel. En kille hade hört mig skrika och hittade mig. Ambulansen kom och dom fick bära mig på bår och köra mig till sjukhuset där jag blev inlindad i plast, haha?

Stackars Johanna blev as rädd när jag bara försvann på en sek och trodde jag ramlat i bäcken och ringde polisen och allt. Stackarn:P

Tänk om han inte hört mig alltså, hade garanterat vart död nu. Ambulanspersonalen sa det också liksom. Ödet bestämde att det inte var min tur att dö...:)

Nu har Johannas pappa fått en hjärtattack så nu åker vi mot flygplatsen för att ta oss till sverigeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0