Retards.

Idag kom det in en gubbe i affären med en nokia 3310, haha! Ojoj den kommer jag ihåg, spelade snake hela dagnarna typ. Alltså det är sjukt hur efterblivet folk är i norge! Alltså tekniskt, det är som att åka tillbaks till 1800-talet- och jag överdriver inte. När jag kom hit var alla helt imponerade över dom "nya" mobilerna med touchscreen och att man kunde gå in på internet...woooow. Inte funnits i flera år redan liksom.. För några veckor sedan satt jag med några när en tjej helt plötsligt säger att hon har funnit en funktion på telefonen där man inte behövde skriva varenda bokstav utan orden kom upp av sig själv. Alla ställde sig runt henne och kolla när hon knappra på telen och var as imponerade. T9 liksom, när började man använda det 10 år sedan? Igår fick jag visa min chef hur man bifogar en fil i ett mejl. Hahah omg, det är helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0