whaddddd uppp

Ojoj lange sen jag blogga. Vad har hant da? ja var fan ska jag borja typ hahah. Var pa six flag har omdagen, omgggg vilka berg o dalbanor. man hissades upp och hangde upp o ner, stod upp, satt i stolar som rorde sig- liksom snurrade runt samtidigt som man snurra runt haha aa fy fan trodde jag skulle pissa ner mig. Pa vagen dit sag jag en dod kille ocksa. ughuuu fy fan vad han sag ut. Han hade typ akta snott en bil och sen hoppat ur bilen nar polisen jaga honom och forsokte springa over motorvagen och blev pakord och slappad en bra bit. Oh fy fan vad hans annsikte sag ut och blod overallt, trodde jag skulle spy typ.. Annars har jag traffat massa nya kompisar och bara levt livet. Tattuerat mig ocksa, inne pa lappen liksom- for mina syskon <3
yayoo, traffat en kille ocksa?? Men aa, ar nog inte redo? Men det ar kul just nu, men vet att det inte kommer halla sa lange till... Bott har i over 2 veckor, men mjaaaaaaa. Inga fjarilar i magen direkt, men har javligt kul just nu sa kor pa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0