I couldn't contest it so here's my confession you're my blessing. You're the reason I believe you're the reason I sing

Snart så kommer det här bli ett problem, det här med att vara något mitt emellan. Vänta på något som aldrig kommer hända. Jag är inte rätt person för det, jag är alldeles för osäker och det blir för mycket kännslor så jag vet inte hur jag ska agera eller vad jag ska göra så allt blir bara fel. Ett tag till men det kommer ju komma en punk när jag måste ge upp. Well, well you win some, you lose some but you will always learn some.

På tal om tårta så måste jag ju berätta att jag är bp mästre. Kolla bara när jag spelade ensam mot Jo och Chris:
Game 1, dom kan ju inte annat än att skratta åt eländet.
Game 2, skrattet byts ut mot skam och tårar
Game 3, frustration
Game 4, någon trollar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0