I'm leaving you for the last time baby. You think you are loving but you don't love me. I want to be free.

My gosh vad hände igår egentligen? Jag var fullast i distirktet typ. Känns som jag var på Supperclub i ca 4 minuter för allt jag kommer ihåg är att jag står och dansar lite på Johns (?) bord, går på toa och går ut och röker and that's it!? Jag kan inte ens minnas promenaden hem, men allt som hände at da bunk minns jag iaf haha. Jävligt kul hade jag iaf, blir alltid så mycket roligare när det är tjejer med så jag inte känner mig helt ensam och vilsen och måste sitta fast på Kevies haha. Jag gillar när man kan gå ut och han är med sina vänner och jag gör mitt. Jag och Johanna är bäst på att gå och do our own thing, loves itttt.

Yoyo skulle åkt hem idag tänkte jag, första dagarna här var äkta katastrof haha. Men stannar så jag kan få se Nattis en snabbis innan jag drar vidare till SB.

Kommentarer
Postat av: natalie

HAHA!!!! Du gillar när ni går ut och han är med sina vänner.och du med dina? Antingen så ljuger.du eller så har du.blivit heeeeeelt annorlunda på tre månader? Tror på der förstnämnda!;)

2011-10-23 @ 11:24:22
URL: http://vnattavnatalie.blogg.se/
Postat av: mickiz

nej då har du missuppfattat något för sådan har jag varit hela mitt liv, vem det än nu är som jag går ut med tjej, kille, nära vän, okänd vem det än nu är så hatar jag att gå ut med folk som hänger fast på en och inte kan mingla lite själv typ. Det värsta som finns är fan par som sitter fast och inte kan gå ut och ha kul med sina vänner if you know what I mean. Jag må vara avundsjuk men skulle aldrig bli svartis för att han är med sina vänner (syftar på boys, tjejer skulle inte vara ok haha)

2011-10-24 @ 01:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0