Memories

Satt på La Salsa och åt när dom spelade tengo la camisa negra. Kommer ni ihåg den? 100 år gamal typ men ojoj som jag och mina kompisar festade till den när vi var i Spanien. Haha vilken rolig resa det var, hände så mycket sjukt verkligen. Vi bodde på samma hotell som ett gäng från norge och festade med (och emma låg med varenda kille typ haha) och dom hade sina tjejkompisar där som aboslut hatade oss vi gjorde alltid massa sjuka saker reta upp dom ännu mer. Emma lyckades se till att vi blev jagade av två prostituerade också, som äkta kastade glasflaska på henne och drog henne i håret, haha. Men sen gick hon ut och samlade in pengar och kläder till dom, haha. Ojoj min tid med Emma är lätt den vildaste perioden i mitt liv ska nog inte ens tala om allt sjuk jag har varit med om med henne (okej jag är ju inte känd för att vara vild så det var hon som stod för allt det sjuka, men ändå haha.)


Tengo la camisa negra,
hoy mi amor está de luto;
hoy tengo en el alma una pena
y es por culpa de tu embrujo.

Yo sé que tú ya no me quieres,
y eso es lo que mas me hiere;
que tengo la camisa negra
y una pena que me duele.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0