Searching for the man I never wanted.

The institution of marriage endures. Worldwide, reports the United Nations, 9 in 10 heterosexual adults marry. And marriage is a predictor of happiness, health, sexual satisfaction, and income. -Oddsen är ju på min sida iaf, så min amerikanska husband var är du?? Komsie komsie, är redan redo med bröllopsklänning och allt! haha;)
Asså ojoj om jag verkligen skulle hitta någon och få ett greencard en vacker dag. Jag skulle nog dö av lycka! Jag skulle helt seriöst bli ungefär lika glad som om jag skulle vinna 10 miljoner liksom. Högsta drömmen verkligen. Tur att jag inte verkar desperat iaf. Men det är som det verkar, haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0