You will never see me fall apart.

Assao allt går så bra nu. Hemlös nästa månad, weeeeyyy. Haha, sova på folks soffor antar jag, gosh... Hoppade av min ACCT klass också, fick B på provet men klarade fan inte vara kvar i klassen, så tråkigt och sämst lärare. Hittade en spanska klass som började nu, var den enda klassen som börja så här sent, så blev tvungen att ta den. Få se om jag blir utkastad från landet snart pgr av det. Oj,oj lite ångest vill jag lova. Skönt när allt går åt helvetet på samma gång, haha. Jag orkar fan inte bry mig om någonting längre... Men Nattis är ju här så är glad ändå<3

Sitter en jävla horgubbe brevid mig i bibblan och kollar på nazist video och sjunger med. Håll käften liksom, grrrrr.

Assaaoo kan inte komma över att det ligger en liten Johannis Jr i henne mage, omfg verkligen. Fan att hon är i San Diego, vill veta allt som händer:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0