whatcha gonna do now, whatcha gonna do about it

Okej så jag har världens konstigaste musiksmak och lyssnar på random musik som typ ingen vet vad det är (förrutom Johanna som kan alla sånger i världen). Den här låten har jag lyssnat på sen jag var liten och jag svär varje dag när jag har haft tillgång till dator har jag lyssnat på det. Varje dag i typ 10 år verkligen..haha don't even know why.

You know you got me waiting in vain,
How come it's so easy to you?
You don't strike me as the type to be callous
But your words seem so obtuse
But then again I know you feel guilty
And you tell me you want me again
But I don't need any of your pity
I got plenty of my own friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0